środa, 8 czerwca 2011

Buty, które mi się najbardziej podobają. ;)

ZAkochałam się w butACH JEFFREY. Jak będę starsza to mam zamiar je sobie zamówić. Oczywiście jak wiemy będzie inna moda za np. 4 lata. Ale naprawdę wolę jak chociaz jedna para a tej kolekcji będzie u mnie. :). Będę miała okazję napewno gdzies je załozyć. I nie tylko jeden raz .:P
Buty Jeffrey Campbell zostały okrzyknięte jednymi z najbrzydszych butów świata. Jednak jak to zazwyczaj bywa w takich przypadkach (czyt. buty emu) stały się obowiązkowym elementem w garderobie każdej trendsetterki i fashionistki na świecie. Moim zdaniem to jedne z najpiękniejszych butów jakie kiedykolwiek widziałam. A Waszym?

Macie okazję je teraz sobie pooglądać:





Buty od Alexandra Mcqueena, w których chodzi m.in Lady Gaga.:


Moim zdaniem to najlepsze buty i chyba najwygodniejsze hehe. Nie wiem nie miałam okazji przymierzyć już za 4 lub 5 lat planuję sobie takie kupic. ;P Bo jak narazie mam 12 lat. A buty od Alexandra Mcqeena sa bardzo dziwaczna, ale zarazem bardzo pomysłowe. :) I to mi się w nich podoba podobnie jak Gadze. Dobra nie będe przynudzać. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz