środa, 8 czerwca 2011

Dzisiejszy dzień.

Mam dla was kilka fotek z dzisiejszego dnia. :P. Mam nadzieję, że chciecie je zobaczyć. ;). To ja wam je pokaże. Niektóre sama sobie robiłam. Bo mi się nudziło. I chciała wstawić Wam pokazać. A dzisiaj to było mnóstwo wrażeń. Byłam w szkole musiałam zdawac kartę rowerową, pisałam test z matmy, złamałam palca u prawej ręki mam go w szynie, koleżanka udezyła sie bardzo głową o ścianę musiała jechac do lekarza naszczęście nic nie wykryli i na dzisiaj to raczej chyba wszystko. ;).A i jeszcze jakiś pedofil poprostu pisze głupi rzeczy do mnie na NK. Mam nadzieję, ze wiecie co to NK i nie będę musiała tłumaczyć, jeżeli ktos nie wie to wejdzcie sobie w GOOGLE I zobaczcie. Ja wam moge tylko tyle powiedzieć, ze to PORTAL INTERNETOWY. :). A to zdjęcia z dzisiaj:


Na dziś to wszystko.;). Do jutra.!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz