środa, 8 czerwca 2011

Tacy ludzie to DEBILE.!

Słuchajcie.!! Bo to dotyczy niektórych z was. :). Dostałam dzisiaj taka wiadomość, ze nieletni chłopak który miał koło 14 lat znęcał się nad kotem lub innym zwierzęciem. Szarpał go za głowę, rzucał nim o ziemię..:(. Przecież to jest bardzo okrutne dla takich bezbronnych istot. Więc najpierw pomyślcie, a potem to róbcie. Jakbym spotkała go to sama bym mu tak zrobiła i ciekawa jestem czy mu by było fajnie. Bo gwarantuję, że NIE. Nienawidzę takich osób i mam ich kompletnie dosyć. Jak weszłam w grafikę i tam były zwierzęta, które cierpią przez ludzi. Jak one wyglądają. To aż chciało mi się płakać. To jest nie normalne. ! Co się dzieje na tym Świecie. Sami zobaczcie kilka tych zdjęć. Poniżej je wstawiłam. Jak je zaczniecie oglądac to napewno wam sie zrobi ich ŻAL. ;(

1 komentarz:

  1. OMG..:(
    Współczuje tym pieskom..:(
    Pamiętam jeszcze jedno okropne zdażenie,gdy w wiadomościach taka stara babka propwadziła schronisko... I tam te zwirzęta wyglądały okropnie..:( WG. Nie zdabane i podobno ta pani karmiła je innym małymi pieskami..:( To okropne. Też mi żal..:(

    OdpowiedzUsuń