sobota, 11 czerwca 2011

Party cz.2

Teraz pozostało mi już tylko czekać na gości. Jestem wyszykowana i wyrobiona. A bałam się , ze nie zdąże. Impreza zaczyna się za jedną godzinę i 30 min. Oby wszyscy przyszli Ci co mieli przyjść. Teraz siedzę i pisze na blogu oraz czekam na przybylców.:P.
Jutro wam napiszę na Blogu jak było co robiłam o której wstałam i kilka fotek napewno się znajdzie :).Na pewno czekacie na wiadomosci z imprezy. Już jutro sobie przeczytacie :). Tylko zalezy o której wstanę. Oby wszystko wypaliło, żeby żadnej tylko wtopy na Party nie było.:P, bo spalę się ze wstydu.:PP. Nie no będą sami swoi. Więc nie powinno być tak źle. Nie mogę się już doczekać. :). Wy też napewno nie a najciekawsze to napewno dla Was zdjęcia są i co się takiego działo na imprezie. To ja już więcej przynudzać nie mam zamiaru. Więc ja będę czekać i Wy też będziecie czekać. Oglądajcie dzisiaj OPOLE o 20.00 na TVP 1. :). Do jutra, bo dzisiaj to ja już nic Wam nie napiszę. ;). Papa. :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz