czwartek, 9 czerwca 2011

Dodatki.:P

Hej! Bardzo dużo mam ubrań w swojej garderobie. Zawsze lubię gdzieś wyjść i kupić sobie cos nowego a najbardziej lubię chodzić do TAKKO FASHION. H&M, RESERVED,KAPPAHL,HOUSE,ZARA ITP. Tylko jak coś założę na siebie jeden raz to potem już nie mam chęci zakładać tego drugi raz na jaką inną okazję. Wolę sobie cos nowego kupić. Można tak to ująć, ze szybko bardzo mi się wszystko znudza. :P. Niestety, ale już taka jestem. Myśle, że Wy też.
A najbardziej to ja uwielbiam kupowac dodatki takie jak: kolczyki, okulary, wisiorki, różne opaski i spinki do włosów, bransoletki itp. Postanowiłam zrobic kilka zdjęc i wam pokazać kilka dodatków oraz ubrań. :).
Najwięcej w szafie rzeczy to ja mam takich kolorowych oraz pastelowych. Uwielbiam ubrania o kolorze pastelowym:*. Są cudaśne.
A oto te zdjęcia:
BIAŁE TRAMPKI- H&M
OKULARY- KAPPAHL
BRANSOLETKA-HOUSE-MOJA ULUBIONA WYGODNA I ŚLICZNA.
JEANSY-KAPPAHL
BUTY-CCC (JENIFER)

BLUZKA-RESERVED



A teraz kilka dzisiejszych moich zdjęć:
:):):):):):):)
POZDROWIENIA ŚLĘ WSZYSTKIM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz